Často kladené dotazy

  • Zasílate na Slovensko?

Ano, stačí si na našem eshopu v horní listě překliknout z CZK na EUR a nyní uvidíte ceny v EUR. Ceny dopravy naleznete v dopravě na našem eshopu. 

  • Mám zájem o zboží VE SLEVĚ, ale je vyprodané budete doskladňovat?

Zboží které máme na e-shopu ve slevě, je ve výprodeji a opakovaně doskladňované tedy není. Pokud některá ze zákaznic nevrátí pro nesedící velikost. 

  • Máte prodejnu?

Ano, máme. Čechova 249, 584 01 Ledeč nad Sázavou 

  •  Objednaná velikost mi nesedí. Lze ho vyměnit za větší?

Výměny zboží neprovádíme. Pokud Vám objednaná velikost nesedí, zašlete zpět k nám s formulářem na vrácení zboží (více ve vrácení zboží) a budou Vám vráceny peníze na účet. V případě zájmu jiné (barvy, velikosti) je třeba vytvořit novou objednávku. Můžete zaslat jakýmkoli dopravcem, který je pro Vás dostupný , ALE pouze na adresu uvedenou ve vrácení zboží.
Nikoli na výdejny, balíkovny apod. .

Vratky tohoto zaslání nebudou převzaty. 

  • Mám velikost (např. 46) , mám objednat stejnou velikost? 

URČITĚ NE! Každý výrobce má šití a míry jiné, proto doporučujeme řídit se rozměry které SAMI měříme a jsou uvedeny vždy celý obvod bez natažení , pokud mají elastan vždy se podají. 

  •  Mám zájem o vyprodanou barvu či zboží, jak mám postupovat?

Napiš nám do zpráv na sociálních sítích FB,IG nebo EMAILU s konkrétním dotazem na zboží. Pokud tě ujistíme že zboží bude doskladněné, nastav si na eshopu u produktu TLAČÍTKO HLÍDAT, v okamžiku doskladnění ti přijde email že je tvá hlídaná (barva, velikost) skladem. Doporučujeme sledovat i hromadnou poštu. 

 

  • Zažádala jsem přes POP UP o 100 kč na první nákup. PROČ MI NEPŘIŠEL?

Pokud jsi již v minulosti zažádala a nevyužila slevový kupón z emailu, je možné že díky jine IP adrese bude nabízen opakovaně.
Bohužel již v tomto případě zaslán opakovaně není.
Pokud jsi v minulosti nezaklikla žádost o slevový kupón , a žádáš poprvé určitě doporučujeme sledovat krom doručené pošty i hromadnou. Někdy spadne email i tam

  • Lze vrátit zboží?

Ano, v zákonné 14 denní lhůtě. V původním stavu tzn. nenošené, neprané , včetně cedulek,  (krabic v případě bot) nepovažuje se v tomto případě o obal vrácení. Z hygienických důvodů nelze vrátit spodní prádlo, punčochy, atd...

Pokud shledáme že je zboží cítit potem, či prané nebo bez cedulek, bude zákaznice kontaktována o nepřijetí vráceného zboží a nebude vratka přijata , nýbrž odeslána a vrácena odesílateli na adresu uvedenou v objednávce. Více naleznete ve VRACENÍ ZBOŽÍ na našem e-shopu.

Pokud se jedná o osobní odběr: Nelze zboží vrátit, při vyzvednutí objednávky lze na místě vyzkoušet a při (nesedící velikosti či barvy ) lze na místě stornovat.